زمان جاری : چهارشنبه 13 تیر 1403 - 5:24 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 98
نویسنده پیام
ava96 آفلاین


ارسال‌ها : 255
عضویت: 28 /7 /1397


پنل شکسته تلویزیون سونی

داستان شکستگی پنل تلویزیون در پنل های پلاسما بعلت ساختار متفاوت به گونه ای دیگر است. در این تلویزیون ها بک لایت وجود ندارد و پنل تلویزیون پلاسما بصورت کپسولی شیشه ای است که در یک بخش خلاصه می شود و ضربه به پنل تلویزیون باعث شکسته شدن این کپسول و غیر قابل استفاده شدن آن می شود. در این تلویزیونها تنها راه تعمیر تلویزیون در هنگام ضربه خوردن پنل ، تعویض کامل پنل است.

در عموم تلویزیون های ال ای دی و ال سی دی و پلاسما هزینه تعویض پنل تلویزیون از طرف شرکت های رسمی به گونه ای تعیین می شود که با توجه به هزینه های حمل و نقل و مالیات های مختلف و … نزدیک به 60 تا 80 درصد ارزش تلویزیون را شامل می شود که در اکثر قریب به اتفاق موارد شکستگی پنل و تعمیر تلویزیون این مسئله باعث مقرون به صرفه نبودن تعمیر تلویزیون می شود.

پنل شکسته تلویزیون سونی

تعویض پنل شکسته تلویزیون سونی یکی از تخصصی ترین سرویس هایی می باشد که توسط تعمیرات آیی فیکس و با استفاده از پیشرفته ترین تجهیزات انجام می پذیرد. تعویض پنل شکسته تلویزیون سونی معمولاً در مواردی که سطح خرابی بالایی ایجاد شده و امکان بازسازی نیست انجام می شود.

در مواردی نیز هزینه تعمیر پنل معیوب، تقریبا برابر با خرید یک پنل جدید است، بنابراین تعویض پنل شکسته تلویزیون سونی انجام می گیرد. تعمیر پنل شکسته تلویزیون سونی در موارد بسیاری انجام نمی پذیرد چرا که هم هزینه بالایی دارد و هم قطعات جایگزین این دستگاه غالباً در دسترس نیست و از سوی شرکت های سازنده عرضه نشده است.


امضای کاربر : چاپ مقاله تضمینی -چاپ مقاله jcr
iran tourism
چهارشنبه 03 اردیبهشت 1399 - 13:13
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com