زمان جاری : یکشنبه 30 اردیبهشت 1403 - 3:18 بعد از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 219
نویسنده پیام
web05 آفلاین


ارسال‌ها : 1
عضویت: 9 /8 /1400


ساخت سایت شرکتی
با گسترش روز به روز فناوری و گسترش کسب‌وکارها در فضای اینترنت نیاز افراد و سازمان‌ها به وب‌سایت‌ها برای ارتباط با دیگران بسیار بیشتر شده است. روش‌های مختلفی برای طراحی انواع سایت‌ها وجود دارد که هرکدام کاربرد خاص و ویژگی های منحصر به فرد خود را دارند. در این مقاله تیم نویسندگان آسابرندینگ که یک آژانس تبلیغاتی در مشهد است، انواع مختلف طراحی سایت را به شما معرفی می نماید

امکانات طراحی سایت شرکتی
تیم طراحی سایت نونگار پردازش اقلب با نگاهی می انداریم به امکانات که در اختیار مشتری با هر سلیقه و طرح و رنگی که شما دوست دارید.

درباره ما : این صفحه یکی از مهم ترین صفحات این مدل سایتهای شرکتی میباشد امروزه با بیشترین شدن بحث دیجیتال مارکتینگ این بخش بسار مهم است تیم ما این صفحه ها را به صورت جدا طراحی و هماهنگ با کل وبسایت طراحی میکند شما به راحتی میتوانید درباره شروع فعالیت ، تعداد پروژه ، زمینه فعالیت ها و تجربه های و … برای مخاطب خود صحبت کنید .

لیست پروژه: هم وار تیم ما برای مشتری برای این بخش امکاناتی نزیر ایجاد یک جدول دلخواه و هر مقدا صدر وستون ، قرار دادن عکس ، قیمت گزاری بر اساس روز ماه سال ؛ انتخاب کارکتر عددی حروف و ایکون .

تماس با ما : این قسمت نیز به صورت جدا طراحی میشود از امکانات ان میتوان به ایجاد موقعیت مکانی شما با استفاده از نقشه گوگل درج شماره تلفن تماس با استفاده دکمه ، انیمیشن و…همچنین هنگامی که بازدید کننده با موبایل وارد سایت شما بشود بتواند با فشار دادن دکمه تماس در این صفحه به گوشی شما زنگ بزند.

انواع فرم تماس (استخدامی) : بسته به سفارش شما ما این امکان را برا شما فرهام میکنیم که با گزاشت یک شورت کد کوتا چند کارکتی شما مثلا یک فرم استخدامی تولید کنید و این فرم میتواند شامل هر جزئیاتی باشد .


ویژگی های ساخت سایت شرکتی

ویژگی اصلی یک سایت شرکتی، " معرفی یک شرکت " در دنیای اینترنت می باشد. همچنین باید در طراحی سایت شرکتی، نمونه های محصولات و یا خدماتی که به مشتریان و مردم ارائه می شود نیز دیده شود.

طراحی سایت برای شرکت ها اگر توسط متد های روز طراحی سایت انجام شود و در معرفی کلمات کلیدی یک وب سایت شرکتی موارد بهینه سازی سایت رعایت شود، آن شرکت می تواند به مهمترین ویژگی طراحی سایت برای خود دست پیدا نماید.

در معرفی شرکت ها می توانیم بخشی به عنوان معرفی مدیران و بخش های مختلف شرکت اضافه نماییم، که انجام این امر باعث می شود کاربران و مشتریان اعتماد بیشتری نسبت به وجود شرکت در دنیای واقعی نمایند، و اینگونه معرفی می تواند هدف و ویژگی معرفی یک شرکت را در دنیای مجازی ارتقاء بخشد و باعث بهینه شدن این ویژگی مهم برای شرکت ها، مخصوصا شرکت های تجاری شود.

منبع : طراحی سایت شرکتی | ساخت سایت

یکشنبه 09 آبان 1400 - 16:04
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ



برای ارسال پاسخ ابتدا باید لوگین یا ثبت نام کنید.


پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com