زمان جاری : شنبه 16 تیر 1403 - 5:36 قبل از ظهر
نام کاربری : پسورد : یا عضویت | رمز عبور را فراموش کردم



ارسال پاسخ
تعداد بازدید 33
نویسنده پیام
topwebb آفلاین


ارسال‌ها : 10
عضویت: 6 /9 /1397


تجهیزات پیشرفته برای دندان پزشکان

تجهیزات دندانپزشکی

موتور ایمپلنت

ساخت شرکت COXO چین دارای 8.2کیلوگرم وزن و ابعاد 40*33*26.5 سانتیمتر و صفحه نمایش LCD دارای 10 حافظه و سیستم آبرسانی و هندپیس همراه آن غیرنوری میباشد و کاربرد این دستگاه در ایمپلنت و جراحی است .

ویژگی های موتور ایمپلنت coxo :

  1. کیفیت عالی
  2. طرح جمع وجور یونیت کنترل
  3. سهولت راه اندازی و استفاده
  4. قابلیت ذخیره نمودن 10 برنامه براساس سرعت ایرموتور ، شدت جریان آب ، تورک و جهت موردنظر
  5. پدال پا مولتی فانکشنال با قابلیت : تنظیم شدت جریان آب، انتخاب جهت چرخش میکروموتور و انتخاب جهت چرخش میکروموتور و انتخاب برنامه
  6. همراه با آنگل ایمپلنت
  7. پمپ آب قوی و بی صدا
  8. قابلیت تنظیم شدت جریان آب به صورت دستی و یا به کمک پدال پا
  9. امکان اتوکلاو نمودن آنگل و ایرموتور به همراه کابل متصل به آن در دمای 135 درجه سانتی گراد
  10. rvg دندانپزشکی

    RVG این نوع رادیوگرافی بسیار پیشرفته قابلیت عکسبرداری را به صورت دیجیتالی و با حداقل دوز اشعه دارا می باشد. تصاویری شفاف و دقیق در کمتر از 3 ثانیه بر روی کامپیوتر آماده و قابل چاپ می باشد. سیستم نرم افزاری بسیار پیشرفته و قوی با دسترسی آسان به تمام ابزارهای موردنیاز جهت هر گونه تغییر و تصحیح، امکان آنالیز تصاویر را در بزرگنمایی مناسب و دلخواه در اختیار دندانپزشک قرار می دهد.

    این نوع رادیوگرافی بسیار پیشرفته قابلیت عکسبرداری را به صورت دیجیتالی و با حداقل دوز اشعه دارا می باشد. تصاویری شفاف و دقیق در کمتر از 3 ثانیه بر روی کامپیوتر آماده و قابل چاپ می باشد. سیستم نرم افزاری بسیار پیشرفته و قوی با دسترسی آسان به تمام ابزارهای موردنیاز جهت هر گونه تغییر و تصحیح، امکان آنالیز تصاویر را در بزرگنمایی مناسب و دلخواه در اختیار دندانپزشک قرار می دهد. سیستم مانیتورینگ تمامی رادیوگرافی ها به صورت شبکه بر روی یونیت های کلینیک نصب شده و دسترسی به آن از تمامی مونیتورها امکان پذیر است. علاوه بر آن امکان داشتن کپی در آرشیو از تمامی فایل های ایجاد شده به صورت دیجیتالی بر روی کامپیوتر و همین طور نسخه چاپ شده آن وجود دارد.


چهارشنبه 28 آذر 1397 - 20:23
نقل قول این ارسال در پاسخ گزارش این ارسال به یک مدیر
ارسال پاسخ
پرش به انجمن :

theme designed for MyBB | RTL by MyBBIran.com